1. Nah tengok!

    Cerpen duo kami yang kedua ini tiada langsung niat menghina mana-mana pihak sekalipun gambar kulitnya macam kenal je. Akan dijual pertama kali di PBAKL. Dekat lain tak dapat ok.

    Cerpen duo kami yang kedua ini tiada langsung niat menghina mana-mana pihak sekalipun gambar kulitnya macam kenal je. Akan dijual pertama kali di PBAKL. Dekat lain tak dapat ok.

    Posted on: 19th April 2014 - 0 notesReblog

  2. Nah tengok!

    Ini naskhah cerpen duo kami yang pertama. Harap2 percubaan ini diterima baik. Kerana kedua2 penulis berbakat ini pasti takkan kecewakan korang! Ingat, PBAKL berapa hari je lagi ni ha!

    Ini naskhah cerpen duo kami yang pertama. Harap2 percubaan ini diterima baik. Kerana kedua2 penulis berbakat ini pasti takkan kecewakan korang! Ingat, PBAKL berapa hari je lagi ni ha!

    Posted on: 19th April 2014 - 0 notesReblog

  3. Nah tengok!

    Setelah #BukanDariJibril, Fikri Harun datang lagi dengan himpunan penulisan dia yang selama ini bersepah2 di merata ceruk sejak selepas SPM tahun 2003 dulu. Perkenalkan, #BukuHitam015 #HangatTahiAyam!

    Setelah #BukanDariJibril, Fikri Harun datang lagi dengan himpunan penulisan dia yang selama ini bersepah2 di merata ceruk sejak selepas SPM tahun 2003 dulu. Perkenalkan, #BukuHitam015 #HangatTahiAyam!

    Posted on: 18th April 2014 - 0 notesReblog

  4. Nah tengok!

    Buku ini pun belum siap cetak lagi. Tapi judulnya saja sudah mencetus kontroversi. Dan mulalah manusia separa tuhan yang belum baca #UntukSeparaTuhan tu menjatuhkan hukum masing2. Menarik kan? Jumpa nanti!

    Buku ini pun belum siap cetak lagi. Tapi judulnya saja sudah mencetus kontroversi. Dan mulalah manusia separa tuhan yang belum baca #UntukSeparaTuhan tu menjatuhkan hukum masing2. Menarik kan? Jumpa nanti!

    Posted on: 17th April 2014 - 0 notesReblog

  5. Nah tengok!

    Ini buku politik pertama dari kami. Yeke? Kalau nak tau, datang booth kami di PBAKL nanti. Kat sanalah pertama kali buku ni akan dijual. Jangan risau, 3 buku RM50 dan baucar buku diterima!

    Ini buku politik pertama dari kami. Yeke? Kalau nak tau, datang booth kami di PBAKL nanti. Kat sanalah pertama kali buku ni akan dijual. Jangan risau, 3 buku RM50 dan baucar buku diterima!

    Posted on: 17th April 2014 - 0 notesReblog

  6. Nah tengok!

    #bajuhitam custom made slim fit ni eksklusif untuk korang #budakhitam. Stok dan saiz terhad tau. Maka jangan lepaskan peluang!

    #bajuhitam custom made slim fit ni eksklusif untuk korang #budakhitam. Stok dan saiz terhad tau. Maka jangan lepaskan peluang!

    Posted on: 17th April 2014 - 0 notesReblog

  7. Nah tengok!

    Buku ini masih lagi di kilang buat masa ni. Akan terus dihantar ke PWTC nanti. Maka jangan lepaskan peluang jadi yang terawal membacanya! 3 buku RM50. BB1M diterima! Sesuatu istimewa menanti.

    Buku ini masih lagi di kilang buat masa ni. Akan terus dihantar ke PWTC nanti. Maka jangan lepaskan peluang jadi yang terawal membacanya! 3 buku RM50. BB1M diterima! Sesuatu istimewa menanti.

    Posted on: 16th April 2014 - 0 notesReblog

  8. Nah tengok!

    Walaupun ramai yang kata gambaran permaisuri itu seakan2 isteri PM, percayalah ia hanya kebetulan ;P Tapi kalau nak tau kami menipu atau jujur, kenalah beli buku ni! Boleh campur2 3 buku kami dan harganya cuma RM50. Percuma… tunggu!

    Walaupun ramai yang kata gambaran permaisuri itu seakan2 isteri PM, percayalah ia hanya kebetulan ;P Tapi kalau nak tau kami menipu atau jujur, kenalah beli buku ni! Boleh campur2 3 buku kami dan harganya cuma RM50. Percuma… tunggu!

    Posted on: 15th April 2014 - 0 notesReblog

  9. Nah tengok!

    Pembaca setia buku2 kami pasti sedar setiap buku2 kami mengandungi mesej yang tersendiri. Tak salah kan kita saling ingat-mengingatkan? Jadi suka kami ingatkan bahawa kami akan berada di PWTC 11 hari lamanya nanti! Jumpa di sana~

    Pembaca setia buku2 kami pasti sedar setiap buku2 kami mengandungi mesej yang tersendiri. Tak salah kan kita saling ingat-mengingatkan? Jadi suka kami ingatkan bahawa kami akan berada di PWTC 11 hari lamanya nanti! Jumpa di sana~

    Posted on: 14th April 2014 - 0 notesReblog

  10. Nah tengok!

    Bagi kami buku inilah yang mendapat perhatian paling menggalakkan apabila diperkenalkan dulu. Mungkin sebab kita semua setuju dengan kewujudan manusia separa tuhan, kot? Oh ya, buku ini boleh dibeli dengan Baucar Buku di PWTC nanti!

    Bagi kami buku inilah yang mendapat perhatian paling menggalakkan apabila diperkenalkan dulu. Mungkin sebab kita semua setuju dengan kewujudan manusia separa tuhan, kot? Oh ya, buku ini boleh dibeli dengan Baucar Buku di PWTC nanti!

    Posted on: 14th April 2014 - 0 notesReblog

  11. Theme by Matt Malone
  1. Siapa Kami?

    Portrait

    Buku Hitam

    Label buku alternatif Malaysia terbitan Buku Hitam Press

  2. Laman lain

  3. Search