1. Nah tengok!

    Tadaaa!!! Siap setup booth BukuHitam di Pesta Buku Antarabangsa KL! Jumpa kita esok!

    Tadaaa!!! Siap setup booth BukuHitam di Pesta Buku Antarabangsa KL! Jumpa kita esok!

    Posted on: 23rd April 2014 - 0 notesReblog

  2. Nah tengok!

    Esok harinya, jadi simpan pelan ini baik2. Sangat berguna kalau2 korang sesat. Sesungguhnya sangat rugi bagi mereka yang sesat itu. Sebar2kan ya~

    Esok harinya, jadi simpan pelan ini baik2. Sangat berguna kalau2 korang sesat. Sesungguhnya sangat rugi bagi mereka yang sesat itu. Sebar2kan ya~

    Posted on: 23rd April 2014 - 0 notesReblog

  3. Nah tengok!

    Nah, kami permudah korang buat keputusan tepat. Simpan baik-baik. Tapi kongsi-kongsikanlah jugak. Benda baik tak elok kedekut. Jumpa di PWTC!

    Nah, kami permudah korang buat keputusan tepat. Simpan baik-baik. Tapi kongsi-kongsikanlah jugak. Benda baik tak elok kedekut. Jumpa di PWTC!

    Posted on: 22nd April 2014 - 0 notesReblog

  4. Nah tengok!

    Jadual untuk sesi bersama penulis BukuHitam di Pesta Buku Antarabangsa KL sepanjang 11 hari nanti. Mereka cuma berpeluang datang hujung minggu saja. Moh le kite.

    Jadual untuk sesi bersama penulis BukuHitam di Pesta Buku Antarabangsa KL sepanjang 11 hari nanti. Mereka cuma berpeluang datang hujung minggu saja. Moh le kite.

    Posted on: 22nd April 2014 - 0 notesReblog

  5. Nah tengok!

    Tadaaa!!! Nah, siapa saja yang beli sekurang2nya 3 buku kami dekat PBAKL nanti, kami akan bagi paperbag comel ni! Kenapa comel? Sebab saiz dia boleh muat ngam2 6 buku kami je! Datang jangan tak datang!

    Tadaaa!!! Nah, siapa saja yang beli sekurang2nya 3 buku kami dekat PBAKL nanti, kami akan bagi paperbag comel ni! Kenapa comel? Sebab saiz dia boleh muat ngam2 6 buku kami je! Datang jangan tak datang!

    Posted on: 21st April 2014 - 0 notesReblog

  6. Nah tengok!

    Sekali lagi kami ingatkan kalian semua duhai rakyat jelata yang memiliki BB1M, sesungguhnya kami menerima baucar itu sebagai galang gantinya dengan 3 naskhah buku kami untuk setiap sekepingnya! Ada faham?

    Sekali lagi kami ingatkan kalian semua duhai rakyat jelata yang memiliki BB1M, sesungguhnya kami menerima baucar itu sebagai galang gantinya dengan 3 naskhah buku kami untuk setiap sekepingnya! Ada faham?

    Posted on: 21st April 2014 - 0 notesReblog

  7. Nah tengok!

    Sukacita kami maklumkan bahawa pendaftaran #kadbukuhitam sesi kedua akan dibuka di Pesta Buku Antarabangsa KL di PWTC bermula 24 April hingga 4 Mei nanti! Siapa yang duk ternanti2 tu, ha, jangan tak datang pulak!

    Sukacita kami maklumkan bahawa pendaftaran #kadbukuhitam sesi kedua akan dibuka di Pesta Buku Antarabangsa KL di PWTC bermula 24 April hingga 4 Mei nanti! Siapa yang duk ternanti2 tu, ha, jangan tak datang pulak!

    Posted on: 20th April 2014 - 0 notesReblog

  8. Nah tengok!

    Buku paling tebal kami pernah hasilkan ni pun akan mula dijual di PBAKL nanti. Jangan lupa bawak BB1M kalau ada. Jimat banyak. Nak jumpa penulisnya pun boleh!

    Buku paling tebal kami pernah hasilkan ni pun akan mula dijual di PBAKL nanti. Jangan lupa bawak BB1M kalau ada. Jimat banyak. Nak jumpa penulisnya pun boleh!

    Posted on: 20th April 2014 - 0 notesReblog

  9. Nah tengok!

    Cerpen duo kami yang kedua ini tiada langsung niat menghina mana-mana pihak sekalipun gambar kulitnya macam kenal je. Akan dijual pertama kali di PBAKL. Dekat lain tak dapat ok.

    Cerpen duo kami yang kedua ini tiada langsung niat menghina mana-mana pihak sekalipun gambar kulitnya macam kenal je. Akan dijual pertama kali di PBAKL. Dekat lain tak dapat ok.

    Posted on: 19th April 2014 - 0 notesReblog

  10. Nah tengok!

    Ini naskhah cerpen duo kami yang pertama. Harap2 percubaan ini diterima baik. Kerana kedua2 penulis berbakat ini pasti takkan kecewakan korang! Ingat, PBAKL berapa hari je lagi ni ha!

    Ini naskhah cerpen duo kami yang pertama. Harap2 percubaan ini diterima baik. Kerana kedua2 penulis berbakat ini pasti takkan kecewakan korang! Ingat, PBAKL berapa hari je lagi ni ha!

    Posted on: 19th April 2014 - 0 notesReblog

  11. Theme by Matt Malone
  1. Siapa Kami?

    Portrait

    Buku Hitam

    Label buku alternatif Malaysia terbitan Buku Hitam Press

  2. Laman lain

  3. Search